käkkonferans + lucia sparring

I tordags var jag ju som sakt på käkkonferansen på akademiska i uppsala, där dom skulle komma fram till hur dom skulle lägga upp allt inför den stor operationen men framförallt vad dom skulle och inte skulle göra på den operationen.
Så när vi kommer in på rummet får ja sitta i tandläkarstolen medans alla kirurger å vad dom nu är står å kollar på mig å säger vad dom tycker ska göras på operationen. Den här gången var det faktikst "bara" 11 st. men snacka om att man kände sig utstirrad! ^^ Världens hönsgård blev det! Alla säger rätt ut vad dom tycker å vissa går å visar på mig å jag måste gapa å kolla åt sidan å allt, sen skulle nån förklara för mig vad hon tyckte å då tyckte hon brevid annorlunda så då börjar hon förklara för mig samtidigt, till slut var det 4 st som förklarade för mig å samtidigt pratade i munnen på varandra! Inte fan blev man klokare för det kan jag lova er! haha :)
Men dom kom tillslut fram till att jag ska dra ut dom sista 2 tänderna nästan direkt efter nyår, sen 2 veckor efter det kommer jag bli en tågstation rikare!! :S Herregud!! Men på operationen skulle dom flytta fram underkäken, göra en hakplastikoperation och ev flytta upp överkäken. Men det får dom se om det behövs under själva operationen. För vissa tyckte det men andra inte. Så vi får se hur det slutar!

Direkt efter det så åkte jag å mamma å köpte massa växter till mitt rum. Gud vad jag älskar det! :) Sen när vi kom hem så fixade vi o satta ihop min säng som hade kommit samma dag! :D
Sen var det bara å rulla ner till amanda eftersom vi skulle på lucia sparringen på boxningen. Vilket var boxningens avslut nu inför juluppehållet.
Haha stackars Kev ramlade in i ringen när han skulle in :) Det var lite gulligt faktikst! :)
Visst blev man jätte sugen på å börja tävla, men får nog vänta ett tag tills dess. haha :) Måste ju hålla traditionen att vinna den första matchen! 
Men tror ni inte att dom tog kort där i la upp på hemsidan. JO!! Så nu finns det bildbevis på min "golfbollskind" haha fy faan!! 

Nej, nu ropar tårtan på att jag ska äta upp den!  Så jag får väl offra mig! xD
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0