Massakerhot i fredags

Fredagen blev då mer händelserik än vad jag någonsin kunnat ana.. på räddningstjänst lektionen fick vi reda på att ett av gymnasiumena i västerås hade fått yttre hot, vilket visade sig vara bombhot. men vi tänkte inte mer på det. men sen bjöd tine o conny mig på mac donalds till lunch. så vi drog å käkade. sen tyckte tine att jag skulle träffa hennes bästa killkompis som går i en annan skola. så hon försökte få tag på honom men han svarade inte i mobilen så vi trog till skolan för å leta efter honom.  så vi kom dit, gick in i skolan, som för oss va lite för död eftersom vi inte såg en enda kotte!! sen ser vi en snubbe å frågar honom vart alla e, men han hade inte heller den blekaste. så vi fortsatte igenom skolan å såg tre brudar stå å snacka i koridoren å en annan sitta vid en data. men vi fortsätter ut i aulan å ser att det inte ens sitter en enda person ens i receptionen. då gick det upp för oss att något måste ha hänt även på den här skolan med tanke på bombhotet tidigare å sen på en rätt stor skola med bara 5 elver i. när vi såg att det inte va nån i receptionen kollade jag ut ur skolan å såg en snutbil med blåljus på..!  å då ser vi även en snut som e på väg upp mot skolan men även alla elever i skolan som står nere vid vägen, så vi går ut å frågar henne vad allt handlar om. å får reda på att vi e på ett avspärrat område och att vi måste ta oss därifrån så fort som möjligt eftersom det är ett massakerhot!! å det kändes ju jävligt tryggt att få veta att man gått i en skola där man när som helst hade fått skallen avblåst!!

jag börjar faktikst förstå angelica när hon säger att det händer mkt i mitt liv. haha XD


Kommentarer
Postat av: mirran

shit elle! pucko! om inte du fär ditt huvud spängt av nån jävla psykfall till snubbe så gär jag det om du ska fortsätta hamna i såna situationer!

2007-12-10 @ 18:53:35
URL: http://mariellestromberg.blogg.se
Postat av: Ellinor

haahah jaa men lite kul var det!:D men mina hjärnceller kommer ändå försvinna så som alla slår i skallen! haha

2007-12-10 @ 20:46:47
URL: http://ellektricitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0