Nobeldagen = snutar överallt!

Idag drog jag in till stan efter skolan för å hjälpa Niklas o handla julklappar till hans flickvän innan han dra till Tyskland på träningsläger nu på onsdag. När han va klar drog vi till taco bar å åt. 

Det är ju nobeldagen idag, å shit vad snutar det va inne i stan! Dom hade spärrat av flera vägar o även hötorget vilket inte e så konstigt, men ändå..   

På pendeln hem satt det en skit söt liten kille i sin pappas knä som kollade på mig en liten stund, så när ja kollade på honom o log, började han först också le jätte mkt men sen blev han för blyg och gömde sitt ansikte i hans pappas bröskorg. men sen tittade han på mig igen så jag tittade tillbaka o log igen å då gjorde han samma sak som innan. så höll vi på ändå från centralen till jakobsberg. Asså guud vad söt han va!! det var jätte gulligt :)

Försökte ringa mirran sen för å kolla om vi skulle ha oc kväll, men neej då jobbar den jäveln!! suck!

neej nu måste jag dra, fick reda på att hon skulle komma hit om typ 1 min. å sno vår dusch å mina lussebullar! haha
men hare !! puss


Kommentarer
Postat av: mirran

Tjoho! Hihi! You know me elle pelle! På söndag kväll tycker jag att du och jag ska ha quality time innnan jag åker till usa! sen på tisdag, får du försöka ve med mig, dagen innnan jag åker!

Just det?! Känner du nån som är släkt med Alfred Nobel kanske?..Jag tror jag vet vad hon heter..*host* vet du? :D

2007-12-11 @ 15:22:07
URL: http://mariellestromberg.blogg.se
Postat av: Ellinor

haha aa de e klart ja gör!:) men jaa det tycker jag faktiskt lätt rätt bra! men hoppas du förstår att jag ska låna din oc box då. säsong 3!! :D

haha käften! du e inte gift ännu! så du kan inte utnyttja det än! haha:D
puss

2007-12-12 @ 20:43:56
URL: http://ellektricitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0