tjenuum:)

I onsdags visade 3orna upp Bert i skolan, (alla våra 3or måste göra nått sånt). Det var faktisk skit kul. haha Men men. Annars hände det väl inte så mkt. Å igår hade jag igen lust att åka hem efter skolan, så jag rullade in till stan å träffade amanda för att julhandla å beställa tid hos friösen. Det där med julklapparna blev då inte av eftersom tjockisarna gick å åt. Å innan vi va klara så hade alla affärer stängt xD haha men jag fick iallafall en tid idag hos frissan. Så nu är jag en ny blond skit cool frisyr rikare:) jätte nöjd faktikst! Å imorgon e de avslutning i skolan! fy faan vad skönt! så efter det ska vi gå i fika i klassen. sen e det bara fort hem å byta om för å sen dra in till stan igen för å köpa julklappar med amanda å amarisa (tro det eller ej) å den här gången måste vi faktisk göra det! haha :D annars finns det väl inte så mkt mer å säga. joo föresten, vi hade innebandyturnering med skolan idag, där vi gick vidare till semifinal, men åkte tyvär ur där :/ men ändå! :)
neej nu måste jag sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0