bara för din skull jessica

Läste på Jessicas blogg förut att hon tyckte att ja kunde skriva ett långt inlägg till henne om mitt "spännande liv" så att hon hade nått att läsa på dagarna. haha Så här Jessica, här kommer det! Ska försöka göra det långt då:P

Men ja, i helgen minns ja inte ens vad som hände. Eller joo, det gör ja visste! I fredags så var jag o amanda med jessica o rökte vattenpipa o åt middag. Sen gick hon hem för Thindra hade vaknat, då kom precis Louise, så satt vi o snackade o så. Sen saknade Filip oss så mkt så då kom han o drog med sig Micke eftersom han inte vågade va med oss själv. Så dom tre rökte vattenpipa o jag hade kramp i magen. Så jag låg i amandas säng o pratade med Anders i tel. så kom filip o gjorde ett redigt nyp på min arm! O tro det eller ej, men ja fick faktikst ett blåmärke! Stort som fan också:D Fan vad nöjd ja blev.
Sen på lördagen så träffade jag o amanda, amarisa. Vi skulle egentligen cyklat Bålsta runt på typ 2.5 mil. Men amanda blev sjuk, så icke. O sen på kvällen skulle ja o amanda hyra en film på ica som tydligen väcktaren tänkte betala åt oss! haha!
Sen på söndag hade vi en Ta-hand-om-sjuka-amanda-dag så vi gick o hyrde filmer o satt med dom hela dagen o drack te :)
Sen igår, måndags så skulle mamma på nått BH-party med några kompisar till henne, där man lär sig allt om vilken bh man ska ha o allt sånt. Så hon drog med mig o amanda på det. O det var faktist mkt roligare än vad ja trodde! Kul som fan! haha:D Så den där tanten som jobbade där tyckte att ja skulle börja med sånt. haha:p Så ja säger det, jobben söker fan mig o inte tvärtom! :P haha men får se. Kanske kanske.
Juste vi tog en promend med Linus också, en ny fräsig kille här ute i skogsförorten Häbbeby!
Men idag så va jag ledig på förmiddagen för ja skulle till tandläkaren o spänna min stora skönhet i käften! :P Så nu e det gjort! O tandläkaren frågade om ja ville ha rosa gummisnoddar på tänderna. haha o bara för att det va så jävla fult så tog ja en rosa på en tand! haha Så när alla frågar vart ja har mitt tåg då, så ska jag svara här! O peka på min rosa skönhet! haha! Lite humor e det iallafall!:D
Visst e det det?
Efter det så var det bara o bege sig över den förjävliga bron till Bålsta som jag hatar! Då min brofobi säger sitt! För o gå till polisstation som ville prata med mig. Efter det så fick ja reda på att vi inte skulle ha några lektioner mer i skolan, så jag slapp skolan helt idag!:D Så då gick jag hem till jessica o thindra. Sen skulle hon fika med en kompis så då rullade ja till amanda:)

O filmen Hairspay suger! Bara så ni vet!

TGIF:)
image22

Kommentarer
Postat av: amanda

Jävla tjockis och ta upp hela bilden! xD

2008-04-08 @ 23:25:19
Postat av: Ellinor

hahah det var ju du som fota. Så det kanske har nått o göra med att du tyckte ja va så söt, så du ville visa alla andra att ja faktikst kan va det ibland! ;) haha nejdå!
men ja va fan ja blir ju stor snart så måste ju visa det på nått sätt:P

2008-04-08 @ 23:29:54
URL: http://ellektricitet.blogg.se
Postat av: Jessica

ahahh det vaq ett bra inlägg ;)

2008-04-09 @ 09:55:57
URL: http://mammajessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0