akut tandläkartid igen?

Min tandställning o jag går tydligen inte så bra ihop! ^^  Var ute o sprang med amanda i kväll istället för o gå på boxningen, så när vi e klara med vår tripp så rullar vi in på ica för o köpa ett varsit päron. Inget mer med det tänkte jag, så ja började käkade på det o sen en stund senare visade det sig att en gumminsnodd som ska sitta på en sån där plopp på tanden hade lossnat! haha
O jag som var där igår!! Så nu blir det en till akut tandläkartid, o en tripp på 6 mil, där besöket går på 2 min!! Suck!!
O det värsta e att det här e det enklaste o minst komplicerade av allt under hela processen, o ja har bara haft den i exakt en vecka nu! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0