akut tandläkartid^^

Ja satte ju in resten av tandställningen för några dagar sen, dvs. ståltråden som spänner upp tänderna. O eftersom det känns som om jag alltid ska vara värst på alltig o att allt jämt händer mig så kan jag tala om för er att så blev det den här gången också! För att som många kanske redan vet hade jag en ståltråd som skar sönder hela min kind, så den var helt sönder ristad på insidan. Men sen i lördag så gick den typ upp o jag hade en typ 1 cm lång ståltråd som hängde ner! haha seegt!
Så det var bara o ringa till tandis o få en akut tandläkartid. VIP på sjukhus o allt ska ni veta xD haha
Så då var det bara o sätta sig i bilen o åka 6 mil för ett besök som tog typ 2 min!!

Hade engelska prov idag också föresten. haha fy fan! ja e verkligen inte bra på engelska! ^^ Skulle bl.a.översätta en text som Shakespear har skrivit. Stackarn skulle svimma om han såg hur fint ja översatte allt! xD För o inte tala om min lärare som faktikst kommer o läsa det! haha! Hon lär ju fått en helt annan historia, men det bjuder ja på xD 


Kommentarer
Postat av: mirri

haha! elle jag ha fan oxå VIP hos tandläkaren, de är fett coolt!

men åh ellepelle! tänk på att du ska bli brandis för i helvete! då måste man vara smart!

2008-02-18 @ 23:50:59
URL: http://mariellestromberg.blogg.se
Postat av: Amarisa

FAN VAD DUKTIG DU ÄR SKOGSMULLE!

engelskan gick nog bra ska du se :) sluta underskatta dina språkkunskaper!

2008-02-19 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0