alla hjärtansdag snart

På torsdag e det alla hjärtansdag, bara 3 dagar kvar, o ja vill verkligen inte att det ska bli det! Jag verkligen fruktar det! :S
Vilket till stor del beror på att ja o mitt gamla ex (som även då var ett ex) bråkade på förra alla hjärtansdag, då jag både blev strypt o knivhotad o allt vad som nu hände den dagen!!
Inte för att det förvånade mig direkt, men men..!!

Plus att man känner sig så extremt ensam när alla super gulliga par e så där extra söta mot varandra o alla springer runt med hur vackra blommor som helst o håller varandra i handen o allt det där! Okej att man kan känna sig ensam en helt vanlig vardag, men just på alla hjärtansdag, då e det som värst! ^^

Men Tine ska försöka rädda min dag o spräcka alla minnen, då vi har planerat att vi ska ha en mysig lunch för oss själva. Då hon ska göra pasta o kyckling sallad o jag ska baka vaniljhjärtan, kladdkakehjärtan o en spec. kladdkaka! :) Så det blir nog prima!

Sen efter skolan ska ja o amanda hitta på nått för att förgylla dagen. Dom två ensama!
Men om det blir på hemma plan eller inne stan har vi ingen aning om.. Nån som har nått fräsigt förslag på nått kul som man hitta på som man inte gör varje dag kanske..? :)
Skriv gärna isåfall!


Kommentarer
Postat av: mirri

du jag vet verkligen hur du känner dig elle! de finns inge tragiskare än att sitta själv när alla andra är och gullar med sin käraste! suger för oss singlar!

2008-02-12 @ 12:11:49
URL: http://mariellestromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0