ångest o förvirrad!

Just nu sitter ja o snackar med amanda, lite sen kanske o sen borde ja plugga till mitt engelska prov imorgon ja vet! men men. Pallar inte för tillfället!
Men idag var jag allmännt jätte glad när ja va på väg till skolan, faktikst ingen aning om varför! haha men ja e juh som ja e^^
Så dagen började med 2 timmar kemi, vilket ja inte fattat nått av hittils, men idag fick jag ryck o ville verkligen försöka, men då kom alla o hoppade på mig o störde när ja låg där i soffan o försökte läsa! hah inte konstigt att ja aldrig kan plugga i skolan!^^

haha nu dog även amandas telefon, min dog förut o nu hennes, så tror det inte e meningen att vi ska snacka med varran så här sent haha!

Åter till ämnet!
Efter kemin hade vi engelska prov, hörförståelse, vilket ja hoppas gick någorlunda bra. Sen slutade vi efter det eftersom vi inte hade nån idrott. Så idag blev en kort dag :) 12.00 på en måndag! Yeah!
Sen när ja väl orkade rulla hem från skolan träffade jag amanda vid stationen, så vi rullade hem till henne eftersom hon skulle hjälpa mig med engelska. O vi kom fram till att det inte lönar sig o sätta två dyslektiker på så mkt text! haha!!:D
Hon ba, men fan kolla på sid. 243-244 det kan ju inte vara mkt! Så ja slår upp det o där uppenbarar sig en årsförbrukning av engelska glosor! ah iallafall enligt oss! ^^
Så vi la väl smått ner det där med pluggandet o körde vår traditionella allsång på högsta volym! haha kärlek!
Sen hände det väl inget mer spec. för vår del..

Men däremot när ja kom hem... shit!!
Fick mitt livs chock tror ja..
Så nu e man förvirrad o har ångest inför allt!

Ångest för att ja inte pluggat inför provet som ja aldrig kommer klara nu, att de e så jävla mkt i skolan, tandställningen ja ska få imorgon bitti, men värst av allt e nog att ja kommer åka över broar, det har oroat mig hela dagen! Gud vad jag hatar min fobi!!
Okej att ja äntligen börjar kunna åka över bron på väg till o från skolan, men det har ju o andra sidan tagit mig över två år nu.. Men bättre sent än aldrig:)
Men ja bytte inte skola iallafall, de e jag stolt över!
Men nu e det med bil o en helt annan bro! Herregud! Men men..

Nej nu ska ja vara lite social med amanda på msn, sen kanske ja börjar fundera på o gå o lägga mig.
Förresten, Tack amanda för att du alltid finnns vid min sida! Det betyder mycket ska du veta!
Alla ni andra för den delen också. Tack så mkt, tack för att ni finns! <3

Puss o kram cykelram=)


Kommentarer
Postat av: amanda

våra pluggdagar brukar alltid sluta med att vi gör något helt annat x)
Naaaw! gulligt skrivet om mig! ^^

2008-02-05 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0