helgen

Heej. Har inte skrivit på nångra dagar eftersom ja varken haft tid eller kunnat. Så ja får väl berätta allt nu då..

Fredags: Vanlig skön dag i skolan, hade 2 lektioner. Lärde oss använda en spinebår på räddningtjänsten, då Conny fick vara offer som vanligt! Så vi spände fast hela honom på den o sen kunde man göra vad man ville med honom, för där satt han! Så vi vände honom upponer!^^  haha:D
Sen hade ja prov, vilket gick mkt bättre än vad ja trodde faktikst.
Sen gick jag, Sara o Dan o fikade en stund. Men sen övergav Sara oss för hon skulle träffa sin kompis som då inte var Dans favorit direkt. Så ja o Dan roade oss själva, vilket slutade med att vi ställde oss i ett skylt fönster mitt i Västerås o dansade! haha! :D sen fick han fick 2 försenades 18 års presenter som han tyckte att han skulle få.
Sen rullade jag hem o somnade kl. 20.00 xD haha

Lördag: Gjorde jag Väserås osäkert då jag begav mig dit för att gå på Angelicas 18 års tjejmiddag / fest.
Så det blev ett stycke tacos, tårta, drickandes o onyttigheter i högsta hugg! Sen blev det några timmars sing star, då dom så klart inte hade Botten Anna, så jag kunde inte visa mina talanger! Så jag blev då sämst av alla den här gången också! haha. Men Fantasi börjar bli min låt den med, så om ett tag e jag kung på den med!:D 

Ja höll på o tappa tårtan så ja bjuder på det här ögonblicket som lyckades bevaras^^
image10

Söndag: Natten till idag sov ja hos Tine ( hon kom o hämtade mig hos Angelica igårkväll) så det var väldigt trevligt!:) Hon läste t.o.m. en godnatt saga till mig o Ante (hennes pojkvän) haha o fan vad trött man blir av det! :D
Sen på dagen, tvingade Ante oss att plugga kemi eftersom vi har prov imorgon. Så vi satt med det en liten stund, sen blev det så klart ritcharader! :D Älskar verkligen det spelet eller vad man nu ska säga.

Kommentarer
Postat av: mirri

typiskt dej klanmaja! :D

2008-02-16 @ 16:28:35
URL: http://mariellestromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0