ingen skola idag för min del

Vaknade halv 7 imorse av att ja hade så jävla ont i magen, insåg att ja hade försovit mig en halvtimme. Så ja gick upp o duschade, o då jävlar kom krampen! Duschade i 40 min men krampen gick aldrig över! Kunde inte ens stå rakt upp. Sen kom illamåendet! Min sjukdom i magen o tarmarna håller på o sprida sig uppåt till strupen.
Jag hatar min sjukdom!
Så det var bara o inse att man inte ens skulle kunna ta sig en meter ut ur huset, så att åka till skolan fanns inte ens!
Så det var bara o försöka ta sig in på rummet igen o försöka somna om med krampen o illamåendet som bara blev värre.
Blir inte ens förvånad längre när det här händer, har ju levt med det i 5 år nu.

O gulliga Totte ringde o sa att det var tråkigt utan mig i skolan, vilket verkligen värmde! =)
Tycker verkligen om personerna som finns runt omkring mig i skolan. Ni betyder verkligen för mig!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0