Soft dag idag

Den här dagen har vart så himla slapp. As skönt! Det började med att ja kom till skolan en kvart försent, eftersom ja tog mig en välförtjänad sovmorgon. Vi hade då teckenspråk då vi gick igenom några ord, sen skulle vi teckna meningar på två papper, vilket tog typ 20 min. Under tiden gick läraren igenom provet med en o en i ett annat rum, så ni kan ju gissa vad vi gjorde resten av den resterande timmen! xD haha precis, absolut ingenting! :D
Sen skulle vi ha en svenska lektion, i 40 min eftersom vi skulle sluta tidigare då vi skulle hinna äta innan vi skulle bege oss till en föreläsning. Så det slutade med att vi fick sluta tidigare, mkt tidigare! Så vi hade så endast 12 minuter svenska! haha as najs! =)
Sen efter lunchen skulle Tine vara super gullig o skjusa mig o några andra till den där föreläsningen, så det slutade med att vi satt 8 personer i världens minsta bil! haha fy fan vad kul det var!
Sen satt vi bara o lyssnade på den där föreläsningen som handlade om självkänsla o självförtroende, så det var en kille som berättade om sitt liv o allt vad han hade varit med om o varför han gjort det. Så det varvades med uppträdanden av Fronda.
Föreläsningen var faktikst helt okej, lite lång bara, o sen var killen rätt stel, han visade bara en sida av honom om ni förstår..? Men det handlade om saker som e värt att tänka på ibland, så det var bra.

Nej, nu måste jag ta tag i mina studier faktikst, har prov imorgon, o ska kunna hur mkt som helst.. Så ja säger bara lycka till till mig själv^^^

Men hare guld
Puss

Kommentarer
Postat av: mirri

hejsan!
vad duttig du är!
jag kanske borde ha dig som förbild när det gäller studier för jag hatar att plugga..gör allt i sista minuten as alwayes

2008-02-10 @ 11:57:51
URL: http://mariellestromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0