22 januari, amarisas födelsedag.

Heej. Idag har det inte hänt något spec i skolan direkt.. Förutom att det var en väldigt annorlunda o konstig dag.. :s men men.
Efter skolan träffade ja amanda, då vi kom fram till att vi skulle bege oss till mesen som fyllde 16 (!) hah okej 17 då! Å det var inget o ånga kan jag lova er! Gratis thai-mat, tårta med brownie botten o hallonmousse med hallon i ovanpå, kladdkaka, morotstårta, grädde o vaniljvisp! As gott kan ja lova er! :)
Men sen blir det en till firning ( ? :s ) på fredag då vi drar till sthlm o går på en mongolisk restaurang o umgås, sen vad som händer efter det vet jag inte. Men kul kommer det bli i alla fall :)

Det var väl det lilla jag ville säga för den här gången..  Innan ja sätter mig o läser min naturkunskap som vi har läxförhör på imorgon.. O ja, ja vet att ja jämt börjar plugga För sen, men men..! Ja får skylla mig själv!

Hoppas allt e bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0