31 januari

Den här dagen har varit rätt händelserik faktiskt.. Det började med att ja försov mig en timme, missade både första o andra bussen så mamma fick stjussa mig till tåget, vilket inte e så ovanligt men ändå ^^
Sen vid lunch kom Pekka o dom andra från Huddik ner o hälsade på i skolan idag. (Ni vet när ja drog till Huddik i ettan med räddningstjänsten, dom som jobbade där.)
O jag blev så himla glad att se Pekka igen så ja var jätte nära på o börja grina, spec när vi satt o pratade..! Men ja höll mig! :) haha faan vad känslig ja e ibland!
Menn ja säger det guud vad jag har saknat den personen! Som tur e så kommer dom imorgon igen, då dom ska vara med på vår räddningtjänstlektion. Så kommer väl sitta o prata med honom ett bra tag efter skolan imorgon hoppas jag. :)

Sen när ja kom hem så kom Mirran förbi en stund, haha fan vad vi e grymma när vi e med varandra! haha båda e så jävla osociala, så vad skull vi göra utan varandra!? :D
När hon kom snodde hon min data o satt o pillade lite på den ett tag o va osocial, sen kollade vi på en film, då jag så klart somnad! haha :D Stackarn, i juförsig e hon väl van vid det här laget hoppas jag ^^

Annars har det väl inte hänt så mkt mer märkvärdigt, förutom att Matilda i klassen slutade idag.. Så hoppas det går bra för dig då med allt vad du nu ska göra, lägenheten, uffe, jobbet o allt. 

Eller jo, en sak till hände faktikst, hon o Sara rökdykte i skolan idag. O gud vad man saknar rökdykningen! Visserliggen kör vi inte med slang eftersom vi inte får va i källaren längre, så vi kör i ett rum i skolan med massa tv-apparater o en sjukhussäng o massa annat. (rätt svårt o se när man rökdyker eftersom det e kolsvart). Men vi kör ändå med hela utrustningen o luftpaketet, o dockor, eller oftast några stackare som vi slänger in där! haha! Kul som fan e det, o man lär sig jätte mkt av det faktikst :)

Saknar allt som har med räddningstjänst o göra! Pekka, Huddik, Eskilstuna, rökdykningen, praoen i 8:an tom teori lektionerna!

image4
B
randstationen i Huddik. Tog den när vi var på väg hem igen, den säger så mkt för mig
En bild säger mer än tusen ord!
Så sant så sant
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0