årets värdelösa dag

Den här dagen känns å himla övärd! Nästan allt var skit!  Jag har typ EN psykiskt dålig dag om året (fysiskt e faktikst 0) , o den dagen kom just idag!
Eller egentligen började det igår kväll redan, då ja kände att allt verkligen känns så värdelöst, inget går bra i skolan o sen saknar man någon underbar pojkvän som man säkert aldrig kommer få.
Men det började med att ja insåg det när ja snackade med jesper på msn, sen dog internet vid halv 1 eftersom pappa har spärrat det då eftersom han anser att ja e uppe för sent när de e skola! Så vid 1 satte jag igång o läste kemin som ja skulle ha prov på idag, o slutade vid 3 inatt, då ja insåg att ja kanske borde sova lite eftersom ja skulle upp vid 6. Så ja går o lägger mig o vaknar av att mamma kommer in 06.20 i rummet o snackar nått om att ja försovit mig vilket ja inte fattade för 5 öre, eftersom ja va så jävla trött så visste ja inte ens att ja skulle gå upp. Så ja skickar ut henne o mobil ringer sin dampsingnal igen vid 06.40, då ja inte heller fattade nått men sen går ljuset upp för mig att ja försovit mig 40 min!! LYCKAT!!
Så ja skyndar mig som fan eftersom vi skulle åka vid 7, men då missade jag så klart bussen, så mamma fick köra mig till Bålsta. Vad annars på min underbart lyckade dag!
Inte nog med det, direkt efter att ja satt mig på tåget kommer det en jävla brud o säger att ja tagit hennes plats o trycker upp biljetten i ansiktet på mig! Men seriöst, hur jävla svårt kan det vara o sätta sig stolen mittemot som va ledig! Men det e ju måndag så vad kan man räkna med!?
Men hon fick så klart sin plats, irriterad över allt som redan hunnit hända går ja o sätter mig o läser kemin som ja inte fattade någonting av! Det enda som var bra just då var min mp3, men inte länge till!! Eftersom när ja skulle byta låt efter en stund hängde den sig, gick inte ens o stänga av den. Så då var det bara o låta den dö av batteriet! När ja kommer till skolan hade vi fått en ny tjej i klassen, första trevliga denna dag!
Sen var det kemi provet som gick åt helvete!
Sen var det bara o gå o lägga sig i soffan i kaféterian med Tine o sova 1 timme!
Sen kom vi försent till eng. så klart! När vi gick o jobbade satte vi oss o snackade eftersom hon såg att ja va nere, vilket va skönt.
Sen var det mat, då välte en jävla brud ner mitt glas med dricka i så det gick sönder! O inte fan bad hon om ursäkt heller!
Efter maten såg vi Dan o Totte sitta i kaféterian så då slog vi oss ner där, o jag klaga på om min dag.. haha stackarna! Till slut blev det aktuellt o rulla till idrotten där ja skulle testa mina nya skridskor, men eftersom ja inte alls mådde bra så sket vi i det o låg kvar o bara pratade o då hade även Sara anländigt. Så där log vi i några timmar o bara hade det mysigt. Tack hörrni!
Sen bar det av till Bålsta för o träffa Amanda för o köpa en present till Amarisa som fyller år imorgon. Grattis i förskott vännen! Sen träffade vi henne en liten stund innan ja rullade hem faktikst. Trevligt trevligt.
Så nu sitter ja o ska börja plugga till mitt organisation o ledarskaps prov imorgon, har ett helt häfte som kommer ta 3 dagar o läsa, o allt ska vi kunna!! 
Så de e väl bäst ja börjar.. haaj! 

Kommentarer
Postat av: Amarisa

Tackar! :D

2008-01-22 @ 23:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0