fick fint besök idag!

Idag fick ja mkt fint besök av Jessica o Lars (som e förlovade nu) o självklart den sötaste Thindra! Vilket gjorde att det blev en akutstädning av rummet, så nu ser det mkt bättre ut o nu har även dom sett mitt nya rum efter att ja gjort om det :)
Ska träffa dom på söndag igen, hela dagen. Mkt trevligt kan ja lova er! :)

Annars har det väl inte hänt så mkt idag.

Men imorgon blir det stan igen, då ja, amanda o madde ska fira amarisas födelsedag genom att gå på restaurang o ha det allmänt trevligt o bara snacka :) Sen blir det förmodligen bio. Hela kvällen kommer förmodligen bli minnesvärd o underbar, men uppdaterar er om det när ja kommer hem imorgon..

mor, far, dotter :)


Världens bästa vän o Världens bästa "bebis" :)


Hare :)
Sov gott, Puss

Kommentarer
Postat av: D

Jag kommer komma till skolan senare för att hämta några saker i skåpet. Så om du är kvar så kommer du se mig. :p

2008-01-25 @ 11:37:38
URL: http://Pojkfan.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHA du får skicka några kort på msn till mig sen som du tog fär uppe och då menar jag kort på dig och mig hahahaha xD

har ny msn [email protected]

2008-01-25 @ 17:30:52
URL: http://mammajessi.blogg.se
Postat av: D

Haha! Bokad, igen? Fan jag har ju ett eget liv också! :) Självklart kommer jag å spelar charader spelet, haha. Kaarlsoon har en propeller. Ingen jävla stjärna på ryggen. :p

2008-01-25 @ 23:39:04
URL: http://Pojkfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0