goddagen:)

Igår hade jag världens skönaste dag i skolan. När ja kom dit skulle vi bara sitta o hålla på med vårt arbete om dövas historia på teckenspråket, vilket inte blev den mest effektivaste lektionen direkt, eftersom när lektionen var slut hade jag skrivit 2 rader xD haha  Efter det hade vi räddningstjänst, då vi gick igenom kem. olyckor :) Sen slutade vi, o då va klockan 12  Älskar fredagar!! :)
Sen såg jag Dan (en hur snäll o skön kille som helst i 1:an som ni säkert kommer höra något om, haha) sitta i soffan i kaféterian, så gick man dit o snackade ett tag, han ja,Totte (även en kille i 1:an, Dans kompis:) ) o Tine. Sen började deras sista lekton till slut, o även Tines, men den filuren skolkade för att sitta med mig i stället. haha. Sen var det bara o vänta på att dom skulle sluta eftersom vi bokat dom, för att vi skulle sitta kvar o spela ett spel, scharader fast man ritar.
Det var svin kul, måste bara tilläga att mitt lag vann båda gångerna :) Först med Tine, då utklassade vi Dan o Totte och Sara o förlåt, men jag vet inte vad du heter. Sen drog Tine o Förlåt-men-jag-vet-inte-vad-du-heter. Så då körde ja o Dan och Sara o Totte, haha då vi också utklassade dom :)
Men tack Tine, Sara, Förlåt-men-jag-vet-inte-vad-du-heter, Dan o Totte för en hur rolig o lyckad dag som helst, det betyder mkt ska ni veta:)

Efter det rullade jag till Amanda, där vi bara tog det lungt o hade det jätte skönt. Bara satt o snackade o kollade på AFV, så klart haha, garvar alltid lika mkt åt det :D
Sen tog vi en runda till Åbergs, där dom har byggt ännu mer "ostbits-hus" (dom ser verkligen ut som ostbitar! skit fult) haha.
Tack för att du finns Amanda! O alla andra runt omkring mig, (ni vet vilka ni är)!! :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nä, dom ser ut som lik-kistor!

2008-01-21 @ 13:27:29
URL: http://madlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0