hemma igen

Heej. Gårdagen blev inte så lugn som jag trodde den skulle bli. Direkt när ja o amanda kommer hem till hennes pappa, blir vi bjudna på en chillkväll av en tjej i amandas klass, emma, Eftersom vi inte hade bättre för oss, eftersom amandas pappa o Nina hade fixat klart allt inför kalaset så rullade vi till slussen, där hennes båt , eller snarare ett mindre fartyg, som hon o hennes pappa bor på ligger.
Efter ett tag gick vi gå o möta två till, Sandra o hennes syster vid tunnelbanan, sen bar det av in till östermalm o stureplan för å leta efter en kompis till dom som va inne på krogen.Så där gick jag o amanda i heelt fel kläder jämfört med alla andra, då vi hade vår vanliga/street stil o våra feta jackor..Medans alla andra gick runt i högklackat, strumpbyxor o kläning å sånt. Så fy faan vad fula vi kände oss, aldrig kännt sig så ful!! haha.
Men när vi inte fick tag på honom så skulle vi åka tillbaka till båten, men då ville Sandras syster, Linda försöka komma in på K-15, så hon släpade med sig Sandra. Men när vakten frågade efter leg. så var ju det roliga att Linda bara var 15 bast (!) visst hon såg äldre ut men ändå. Tycker det e rätt tragiskt att man redan som 15-åring drar sig till krogen..! Men men hennes liv!
Sen ringde nån annan kille, Jonas tror ja grabben hette o ville komma till båten, så då åkte vi o träffade han i slussen o gick hem till emma o satt o snacka ett tag. Eller aa han satt mest o snackade om sin sprit o att finnar o tyskar inte går ihop, o att mann borde skjuta tyskarna eller vad han sa, eftersom han va finsk. Lite för omogen o töntig enligt mig om ni ville veta! ^^ Sen kom en till snubbe, han som vi letade efter, full som fan, o nån kompis till han som ville bli fottad med mig i emmas trappa. Ja ba ehh aja, så ja lägger armen om hans axlar o då börjar fanskapet posa som en jävla brud, på mig!! Så där står han i Emmas vita moonboths (hur man nu stavar det!) o håller om mig o lägger upp hans ben på mina o typ lutar sig bakåt o allt vad han nu gjorde!! Herregud säger jag bara! haha ni skulle sett amandas min när hon såg det! Värt att minnas! :D
Sen drog ja, amanda, sandra o linda till bussen för o dra hem till spånga med nattbussen vid 4 tror jag. haha det var så komiskt, när vi gick där på stan nån timme tidigare var alla så glada o skrattade o allt verkade vara perfekt för alla, sen när vi går till bussen ser vi folk som grinar både på kajkanter, i busskurar, i mobilen osv. Sen när vi kommer till centralen står det ett par vid trappan o bråkar som fan.. Å alla som säger att det e så kul o supa sönder sig o allt, ehm, aa det märks juh rätt tyydligt..! Å nej, jag e inte nyckterist men ja e inte heller någon som sätter mig o krökar varje helg för att få "roligt" direkt, med tanke på alla dåliga minnen jag fått från alkohol. Har inte ett enda bra minne faktikst, bara ambulanser, slagsmål, bråk blod, osv, tror ni förstår..
Men tror ni inte att vi missade bussen o nästa gick inte föräns om en timme, så det var bara o börja knata upp till henne. Så vi hade snackat hela tiden om att vi skulle bada jaccuzzi när vi kom hem, men eftersom vi då kom hem vid halv 6 tror ja trötta som svin så sket vi i det.. haha vi o våra planer ^^

Sen var det bara upp vid halv 12, då johan kom fram å petade på mig å pekade på sitt finger med stora hundögon, där det var en liten minimal blodprick, haha lite sött! :)
För då var det bara upp o hjälpa till inför kalaset vid 2, där ja o amanda var galjar, haha. Å när ja säger kalas menar jag inte ett litet sådant, 17 ungar på 4 år, + deras förälsrar o 2 bebisar haha vilket jävla liv det blev. Men rätt trevligt faktikst:)

haha fan vad långt det blev, sorry!
Neej, nu måste ja fan börja plugga kemi, har prov imorgon o har inte ens öppnat böckerna än! Tragiskt ja vet..!
Nää, kemin var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0