I´m back!

Har inte skrivit här på ett tag vilket beror på att det blev väldigt stressigt innan jul, å bara nån dag efter julen trog jag upp till Jessica, Lars å Thindra i Härdal :)
Men jag hade en jätte bra julafton med huuur mkt julklappar som helst under granen. Men dock inte lika lyckad annandag, då min kusin, morbror å hans fru kom! Eftersom min egen kusin stötte på mig! Vilket tack o lov båda mina systrar märkte å kunde hjälpa mig någorlunda i alla fall! Å grabben e för fan 32 år!! Vilket inte märks!! Sen den 27, dagen efter drog jag, mamma o pappa iväg till barkarby å köpte en laptop till mig som jag fick i julklapp. Sen var det raka vägen till uppsala eftersom jag skulle med tåget där till mora, eftersom jessica o lars var där å shoppade så åkte jag med dom upp sen, istället för att åka hela vägen. Så när jag skulle byta tåg i Borlänge såg jag Fredrik, Nicke på skejtboards bror! Där av alla ställen! å full som fan va han :/
Å ni som inte redan visste det, så har jessica o lars flyttat ihop igen för att försöka en sista gång. å gud vad lars har vuxigt i mina ögon kan jag säger er! Han lagade maten, städade, diskade, tvättade å fixade allt varenda dag. Så han har verkligen lyckat ändra på sig som han lovade, å han tar mer hand om Thindra nu också. Så hoppas det håller mellan dom nu, dom e så söta tsm :)
Var där en vecka, å det var fullt med snö kan jag lova er! :) Så himla underbart! Jag älskar verkligen å vara där uppe! Men sen åkte jag hem i torsdags, för 3 dagar sen, vilket var 10 timmars restid. Å folk undrar hur jag pallar pendla till skolan då det bara e 2 timmar o 30 minuters restid fram o tillbaka varje dag. haha

Saknar dom redan hur mkt som helst, de e verkligen jätte tomt utan dom! Men som tur e så ska dom ner ingen den 18, så hoppas man hinner träffa dom en stund då.
Neej, nu ska jag gå å tvätta lite eftersom skolan börjar imorgon. suck!! Undrar hur lång tid det tar innan jag hamnar i tjafs med en lärare den här gången..
Hare, puss!


Kommentarer
Postat av: Amarisa

Fan, man stöter ju på Fredrik överallt XD
såg honom här i Flemingsberg förut också

2008-01-18 @ 23:15:20
Postat av: Anonym

vah :s vad gjorde han där? snackade du med honom?

2008-01-19 @ 14:00:28
Postat av: Amarisa

ingen aning. näe, det gjorde jag inte. han såg lite borta ut så han var väl hög på nåt

2008-01-19 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0