uppdatering gällande min kusin!

Som många redan vet o som ja skrivit om längre ner här i bloggen e ju att min kusin, kjelle, som då e 32 år stöter på mig!! Det började på annandagen, då han o hans föräldrar kom hit, o efter det har det bara fortsatt. De e allt från massa komplimanger där han säger att ja e söt, snygg, har vackert ansikte o kropp o snäll o allt vad han sakt, hans sätt att ta på mig den dagen vi träffades, hans försök att fota mig, o när han inte fick tog han smygkort,  hans tjat om allt o mkt mera.
Tror ni förstår.
O ja har jämt suttit o klagat för jesper när ja snackat med kjelle på msn, o jesper ( alla andra för den delen också) har sakt att ja ska blocka honom. Men har inte kunnat gjort det eftersom han trotts allt e min egen kusin.

Men idag blev det fan för mkt! Så då kom ja fram till att ja skulle lägga upp en annons på blocket där ja skulle sälja honom för typ 50 öre för hängning!! 

Men sen när han började fråga ut mig hur det gick för mig o om ja hade hittat nån underbar (med alla dess synonymer!) pojkvän! O sen när han skrev att en sån underbara (med alla dess synonymer!) tjej som jag skulle ha det as lätt att få nån, gick han steget för långt!
Eftersom ja har träffat honom så vet ja vad han menar med det han säger, för för er förstår ja att det låter som en helt vanlig fråga.. o ja önskar verkligen att det skulle kunna vara det!
Men så ja frågade han rätt ut om han gillade mig!
där han svarade: ja för du e min kusin, TACK nått han vet i allafall!!
Då skrev jag att jag o många andra fått en känsla av att han stöter på mig, o frågade om han gjorde det.
Då skrev han att han knappt kände mig men ville göra det mera, o att han blev så glad o förvånad över hur jag hade förändrat mig sen sist han såg mig o gav mig därför alla miljoner komplimanger, o endast till mig då! inte till mina 2 andra systrar!
Så ja skrev att vi inte hade den syskon relation som han hade tyckte att vi hade, för han sa att han såg mig som sin egen syster! å det tackar ja fan för att ja inte e! (å då hade vi träffat varandra 2 gg på typ 10 år!) TRAGISKT!!
 Men ja skrev att det kändes fel, o att han skulle respektera det o låta det vara som det var förut! (Då vi träffades typ 2 ggr på 10 år) x)
Så om man läste mellan raderna så bad jag honom kort o gott dra åt helvet, men med finare ord.
Å till slut efter mkt om o men så tror jag att han fattade att han ska dra o låta mig vara ifred! Så nu kan ja blocka han med gott samvete :) haha

Så äntligen slipper ja min äckliga kusin!!!

haha juste för er som frågat hur han ser ut o så, så finns det faktiskt ett klipp upplagt av den tragiska typen på youtube!! Tänk att den grabben stötte på mig!! Fy fan!!
http://youtube.com/watch?v=GyNFOJ6hOhA

Kommentarer
Postat av: Amarisa

KAN FAN INTE SLUTA GARVA XD
din kusin är lolig :)

2008-01-24 @ 23:17:45
Postat av: Ellinor

Du får han om du vill, ja lovar! kompispris- du får han gratis!! SNÄLLA TA HAN!!

2008-01-24 @ 23:28:42
URL: http://ellektricitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0