20 Juli <3

Japp, det blev jag o anders tillslut :) Så nu allesammans e jag en stolt flickvän till världens underbaraste kille ska jag säga er. Trodde inte att en kille kunde va så snäll o omtänksam som han är. Men det skrev jag ju som sagt i ett inlägg efter louise 18 års fest.
Oh på tal om 18 års fest så fyllde ju amanda 18 i lördags, så då va vi på åsen oh firade henne i hennes mormors stuga. Så på dagen kom dom närmaste vännerna o familj o släckt. Sen på kvällen anlände kompisarna, för att ja ha en grill  chill kväll där. Men haha faan vad full alla blev :p På ett bra sätt då, vart en riktigt lyckad fest enligt mig. Men jaa säger det er något om hur fulla ja o amanda blev om ja säger att vi rasade ner i en buske när vi skulle springa o hälsa på anders o linus som kom, amanda höll på oh dricka salsa, o jag satte fingrarna på en as varm platta för o se om den va tillräckligt varm. haha men fan vad kul man hade den kvällen :D Hoppas alla andra också hade det.
Men sen igår var det ju bara o städa upp o fixa allt, haha oh båda hade fortfarande alkohol i kroppen då haha ^^ Sen efter det var det bara raka spåret till spånga för o fira hos hennes pappa. hahah oh hörni, baksmällan kom inte på morgonen när ja vaknade där på söndagen utan på kvällen när vi va i spånga! hahaha tyckte vi va as kul! ^^
Juste, vi ska ju utomland den 1 september, jag oh amandas pappas familj, så nu börjar det kännas ganska nära kan ja tala om för er. As najs! Satt o kollade på hotell o allt sånt igår. :)
Det också, ja o amanda ska jobba imorgon också igen, i Falun på en crusing. Hoppas det blir skit kul! :)
Neej, nu ska jag gå o städa upp lite här innan anders kommer hem från jobbet om en timme typ. Sov här i natt :)
Så hare,
puss o heej leverpastej ^^


Kommentarer
Postat av: jessica

ahahah jag vet att alla hade as nice haha x) det måste vi verkligen göra om :D

2008-07-25 @ 11:07:23
Postat av: mirran

:) såg bilderna på facebook från amandas 18-års fest! Hahaha, helt crazy!

2008-08-23 @ 12:04:28
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0