heej igen :)

Ligger o väntar på att min tvätt ska bli klar just nu, så tänkte passa på att slänga in ett inlägg :) Oh äntligen har vi gjort premiär för sjön i sommar! Guuud vad jag verkligen älskar sjön o vattenskidor o det ska ni veta. Så i måndags åkte jag, amanda, jessica o pappa ut på sjön för o åka ring som jag aldrig hade gjort faktiskt.. Oh fan vad ja garvade! haha :D Men jag föredrar vattenskidor faktiskt, mer spänning o fokusering i det sen e det mkt mer drag också :P Men sen bar det av för mig, amanda o pappa ut på sjön igen för o åka bara vattenskidor på tisdagen. Oh för mig gick det sådär.. kom upp på andra försöket, men hade ett jävla taskigt grepp i linan. haha så då jävlar fick man som amanda jämt säger, hela mälaren upp i näsan. haha :p Men det var så jävla vågit eftersom det blåste så mkt så kunde inte åka på bara en skida eftersom den skulle driva iväg då. För ja kan inte starta på en skida, vilket jag fan ska lära mig! Men aa amanda den söta filuren fick inte ens på sig skidorna så jag fick tom hjälpa henne oh sätta på henne dom mitt ute i sjön haha ^^ Men sen skulle hon försöka ställa sig upp, men det gick då inte så bra, då hon fick hela mälaren upp i sin näsa med :P Så efter 5 försöket gav hon upp! Så nästa gång ska hon fan upp! Eller hur amanda!?!
Sen idag bar det av in till stan med amanda som skulle på dejt, oh jag skulle träffa anders :) Så medans amanda va på dejt så skulle vi två gå o fixa en present till henne som jag har tänk på ett bra tag nu. Men det gick ju som det gick.. Oh hahahahah ni måååste få veta vad vi fick höra när ja o anders va inne i en butik, men kan inte säga det innan amandas födelsedag då det kanske avslöjar något ;) Men faan vad kul det va :p
Men så det blir oh åka in till stan igen för oh fixa det där, men den här gången utan anders :/ Men ska sova hos honom imorgon faktikst :) Nervös? Jaaaapp skoja inte! ^^ Men men :P Sen på lördag blir det firander för hela slanten! Wiiihuuu! :D GRATTIS I FÖRSKOTT AMANDA DIN MES! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0