gissa vad som händer mer imorgon då..

Jo,Thindra fyller 1 år imorgon!! Den lilla tösen blir riktigt stor! Önskar verkligen att jag kunde vara där uppe me dom på hennes första födelsedag! Men bara för det så ska allt köra ihop sig :/ Men vi ska eller aa jag ska fixa ett riktigt fräsigt kalas till henne när dom kommer ner igen! :)  
Så Thindra, ja vet att du inte kan läsa eller ens förstå det ja skriver, men ja önskar dig all lycka du kan få i livet! Oh att du kommer få ett liv med många roliga, galna o minnesvärda stunder! Du ska veta att jag alltid kommer att finnas för dig! :) Även om ja inte blev din gudmor tillslut, men du e fortfarande samma person för mig, även om det e annorlunda på pappret :)
Men ja tycker att mamma din kan berättad vad du vill ha för fräsigt kalas o presenter, eller i allafall lite förslag! :p Så jessica, känn ingen press.. :p
Saknar er ska ni veta! <3


Kommentarer
Postat av: mirran

naw! sötnos

2008-08-23 @ 12:05:07
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0