hahah juste!

Amanda förlorade ett vad mot mig i går, så hon var tvungen o göra bomben naken i våran pool mitt på ljusa dagen! xD HAHA har nog fan inte haft så sjuuukt kul på länge! Garvade så jävla mkt så ja tom hängde mig mot väggen för o inte ramla! xD hahaha

Sen en till sak.. Anders har blivit skit konstig :s Oh vi vet inte varför heller för det vägrar han säga! Han säger inte ens om det e mot mig han e sur eller om han bara har en riktig piss period. Men sen när ja o amanda skulle gå o hämta våra saker vi glömde hos honom på pokerkvällen så sa han fan inte ens hej okej att han inte sa det till mig, för jag har ju tydligen gjort honom något. Men grabben sa fan inte ens hej till amanda sen va han bara as stram o sen drog han.. Oh sen dess har han inte hört av sig ett skit. Så nått e det med honom.. :/ Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0