kubbkväll med magplask

Jaa som ni alla säkert redan vet så e jag ju själv hemma i 2 veckor nu när mamma o pappa e i stugan, så då har amanda flyttat in :p
Så det händer saker varje dag nu kan ja lova er, helt gallet :D Oh ja kan säga er att vi e grymma på o göra mat! Eller aa jag gör maten o amanda salladen eftersom hon har en förmåga o förstöra annars xD
Men haha vi slog ju vad för någon dag sen som ja berättade om där amanda förlorade, så igår ville hon utmana mig igen om vem som kunde få in flest ostbågsbollar i munnen..! Oh där blev hon såklart sönder ägd som ja berättade för henne redan innan :P Men ja det slutade med 16 bollar för hennes del oh 25 till mig, sen började jag garva sönder så då gick det inte mer :P
Men idag så satt vi oh ville ha en till tävling med straff för den som förlorade, så hon utmanade mig i kubb. Oh straffet för den som förlorade var att man skulle göra magplask i poolen. Oh hur fan det nu kommer sig så förlorade jag mot den sopan! Oh hon e sämst i världen på kubb!! Så tror ni inte att hon ringde runt till typ alla för o skryta! haah xD Men ja det var bara för mig o gå in o byta om för o sedan göra världens mest svidande magplask! För fan vad ont i skallen o magen man fick! haha xD
Men neej nu måste jag hoppa in i duschen, för vi ska upp halv 11 imorgon, eftersom vi ska till sjukhuset imorgon o röntga min fot så att ortopeden kan se om den måste operas xD haha neej jag e inte hel någonstans :P

Kram o puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så dålig! inte äns jag fattar hur du kan förlora mot mig i kubb. jag vet till och med själv att jag är kass på de..! x) Jävla sopa! xD

2008-06-25 @ 03:07:00
URL: http://ellektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0