midsommar imorgon :)

Shit vad tiden går fort! Ändå kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde förra midsommar.. :S haha illa :P Men imorgon ska vi i allafall till syster yster o fira henne eftersom hon fyller år på lördag. Men då ska mamma o pappa rulla upp till stugan så vi skulle ta det imorgon :)
Sen efter det så ska jag rulla ut till Ekerö o fira midsommar med amanda o några kompisar i hennes klass. Så det kommer nog bli himla skoj! :)

Men idag så var det sista dagen på sommarskolan för proffset själv! Så himla skönt o slippa se vissa personer från personalen i skolan nu under sommaren! Så de e skönt :)

Men efter skolan idag så gick ja upp till amanda, sen kom mamma o hämta oss så rullade vi till Barkarby där ja köpte en bergsprängare till mig :D Så himla najs kan ja tala om för er! :p Oh snygg e den också! :)

Kolla:)


Haha sen efter det så åkte vi o handlade eftersom ja o amanda ska va själva hemma här i 2 veckor. Men så när vi står o väntar på att mamma ska hämta sån där plipp-grej så går amanda bakom mig o typ klappar ihop händerna i skallen på mig så mina öron var as röda! haha XD Oh vem fan fick skäll av mamma då!? Jo, jag! Jävla unge bara för att ja e äldst eller!? :O  Haha men i allafall sen hon slog mig så har ja vart helt hyperaktiv o det va vid typ 18 tiden xD Haha så fatta om hon ska få igen! :D Ja smider mina planer! MOHAHA!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0