Niklas karlsson

Eftersom du tjatar så mkt så ska du äntligen få ditt eget inlägg då! :)
Jaa vad ska jag skriva om dig då..
Vi träffades i 6:an då jag började i din klass. Sen gick vi i samma klass ända till 9:an. Under dom åren hade du stor betydelse för mig, vilket du fortfarande har eftersom du e min bästa killkompis! Och inget mer, som vi två har bråkat som fan med alla andra i grundskolan för att dom skulle förstå det. Men men. Tack o lov e det över nu :) Så vi har gått egenom en hel del, spec. massa falska rykten som några äckel satt igång. Så ja säger det tack för att du fanns där o hjälpte mig då! Men förlåt för att du blev utsatt för allt o sen för att mitt dåvarande förhållande gjorde att vi gled isär, eftersom jag inte fick vara vän med dig.
Men tack o lov förstog du o väntade bara på att jag skulle vakna o inse vart jag var på väg med mitt liv. Så eftersom du alltid har varit så förtående så har jag dig fortfarande som vän! Och det är jag väldigt tacksam för ska du veta! Du betyder verkligen mkt för mig!
Du ska veta att jag alltid kommer ställa upp för dig i både ur o skur, natt som dag, för du kommer alltid vara min vän. Oh jag kommer alltid stå vid din sida. 
Jag e ledssen för att jag inte kunde vara med e stötta dig vid den senaste händelsen, men jag hjälpte dig så gott jag kunde genom det hela, från allra första början till slutet. Jag hoppas det hjälpte dig lite i alla fall och att du mår lite bättre nu.
Sen e du sjukt stark som orkar kvala till JVM bara några dagar efter det hela! Sen att du tävlade med grabbar som va 20 år o du e just nu 17 för att få nått motstånd! Sen att du bara var en cm från JVM e också helt sjukt! Det e inte många som ens hade tagit sig så långt utan allt att tänka på!
Så du e värd en enorm elosh!
Men ja vill bara säga att jag aldrig vill förlora dig igen! Du betyder för mkt för mig! <3

Som du ville att jag skulle skriva: Du e bäst! haha där fick du det med :p


Kommentarer
Postat av: Lillen

Jag e bäst och du är bra du med:D



Det va mycket fint skriv om mej.



Det är synd att vi inte kan träffas så ofta längre bara

2008-06-17 @ 23:48:12
Postat av: Ellinor

haha jaa bra det då :p



Nej ja vet :/ tycker samma sak. Men vi håller i alla fall kontakten o det e bra. Men hade ju velat träffa dig mera ja med. Men vi får ta det nu i sommar tycker jag! o ta igen en hel del!

2008-06-17 @ 23:54:14
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Lillen

Ja det kankse kommer upp mer tid nu när jag ska fixa min fot så jag inte kommer kunda tävla

2008-06-17 @ 23:56:46
Postat av: Ellinor

aa de e sant. Men du kommer ju vara en hel del i bålsta nu i sommar också :)

2008-06-18 @ 00:11:13
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Lillen

Jo jag ska va en hel del i Bålsta

2008-06-18 @ 00:22:19
Postat av: Anonym

Vadå han är bäst!? SKÄMTAR DU MED MIG!?! Niklas du är bra men inte lika bra som mig tyvärr. Men du får kämpa vidare så kommer du snart upp till mitt stadie! :)

2008-06-18 @ 23:24:28
Postat av: Lillen

Ja vem är du då? Vågar du inte skriva ditt namn?

2008-06-19 @ 15:42:01
Postat av: Ellinor

haha niklas vem tror du att de e.. En kaxig liten snorunge som tror hon e bäst av allt..! :D VEM kan det vara :P ^^

2008-06-19 @ 23:00:32
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Lillen

Amanda

2008-06-20 @ 09:52:32
Postat av: Ellinor

hahahah klockrent! xD

2008-06-20 @ 21:34:15
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O nu är ni lite taskiga tycker jag..! Men niklas de är ju trots allt sant de jag säger. så HAH!

2008-06-22 @ 03:15:14
Postat av: Lillen

Haha nej

2008-06-22 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0