senaste tiden

Jaa, jag vet, ja har inte skrivit här sen hur läänge sen tillbaka som helst! Förlåt! Ska försöka förbättra mig :) Men lite som har hänt då sen sist..
Mirran hade studentskiva i gamla stan me rock tema, där jag såklart befann mig! Men klanten själv glömde legget hemma! Så det var bye bye för min del vid 22.00 då festen började eftersom ja inte fick dricka! Vilket ja inte heller fickk till maten! Suck! Så ja säger bara en sak hörrni, glöm fan inte lägget! ALLA du känner kommer mobba sönder dig i evigheter! xD

Jessica har fyllt 18! Grattis till henne igen! :) Där jag också befann mig såklart!

Vi hade fotbollsturnerning i skolan där vår klass såklart tog hem hela skiten o vann guld! O jag kan ju inte hoppa över att jag då gjorde en bedårande assist! :D

Jag fick ju kk-teorin av mamma o pappa i födelsedagspresten så den har jag gått klart nu :) så nu ska jag göra resten på egen hand, men det fixar sig nog :)

Sen skolavslutningen såklart! Guuuud så sköööönt! Förutom att vår äckel kärring som äger skolan (vi e en friskola) ville prata med mig i enrum med VD! Så ja knallade in där o förberrede mig på en utskällning för att ja inte lämnat tillbaka nyklarna till skåpet varken i 1:an eller 2:an, men inte fan blev det så!! Nej den kärringen började babbla om att mina betyg va så dåliga o att hon inte alls kände mig o inte visste hur ja fungerade eller om det hade hänt nått o sen en minut senare så sa hon att ja va en sån som skiter i skolan o bara lallar mig igenom den för o ha kul! Jävla äckel säger ja bara! Ta reda på varför mina betyg e som dom e först innan du börjar dömma o sen anklaga! Så då började ja garva o sa att det inte alls va så. O sen sa jag varför ja hade dom betygen, dels för att det har hänt en massa, sen har jag dyslexi o sen e det för mkt o göra. Så vi fortsatta snacka o hon menade på att jag var dum i huvet typ! Men hon sa det i lite snällare ord! Sen sa jag att det absolut roligaste va att när ja gick ut 9:an så hade jag 250 p. (ja har nu i gym. ett G och ett VG ) då tappade hon hakan o skrek rakt ut!! Sen sa hon att inte ens hon hade så höga betyg då! Som om hon va mkt bättre än mig! O att jag e helt värdelös! Så ja sa att jag inte alls va dum i huvet, hon ba nej det märker jag nu! Jävla äckel säger jag bara!

Så på tal om den kärringen så går jag i sommarskola i 2 veckor för o lämna in saker jag inte hunnit gjort. Så då visade det sig såklart att vår jävla mattelärare hade slarvat bort ett arbete ja o angelica hade gjort! O det värsta e att vi fick tom se det efter att han hade rättat det. Men ha sa blint att han inte hade fått in det för han kunde ju inte erkänna att han hade tappat bort det! Så där stog vi o bråkade med honom ett tag också! Fy faan alltså! Vissa personer borde inte få ha det jobb dom har ibland. Så nu måste vi göra om det där arbetet! Som om man inte hade nog med annat, som man INTE lämnat in!!

Ehm.. jo juste, Mirran tog studenten också, så hon ville verkligen att jag skulle vara med på flaket. Så nu jävlar har man åkt flak i sthlm också! Så jävla kul ja hade då! :D oh full vart jag också för den delen :P Men fan vad man stank efter! Med tanke på att vi badade i öl o cider där! Men de e lätt värt det! :)
Sen på kvällen hade hon bjudning, då jag äntligen hade nykrat till! :P

Dagen efter det hade vi en farväl middag för henne eftersom hon skulle till schweiz i 3 månader o jobba nu under EM! Oh det va jätte mysigt, men lite sorgligt! O hennes låssas pappa, Falle, sa att jag var en sån man ska gifta sig med! Bara för att jag var så duktig o hjälpte till o snäll o allt vad han nu sa va orsakerna! :) Så han sa att han ska gifta sig med mig i hans nästa liv! haha :) Så himla söt du e Falle! Men tack så mkt! :)

Sen har alexandra också haft en studentbjudning, mkt trevlig o träffa den pricken igen! :)

Ja, amanda o amarisa följde med amandas pappas jobb som hade hyrt hela grönan för deras arbetare o familjer. Så vi ägde sönder där inne som vanligt :P Så sjukt kul man kan ha det!

Sen nu i helgen var mamma o pappa nere o hjälpte jossan som skulle flytta. Så ja va själv hemma här så amanda flytta in såklart. Så vi stog o grilla i både ösregn o hagel! Japp det haglade igår! Den16 juni!! :S :D Men vi hade ju paraply såklart över griillen! :D Sen kom Thomas o lolle o hälsa på också :) Dom har jag inte berättat om.. :p Jaa.. Thomas e typ världens sötaste kille! Som ja faktikst börjar tycka om. Tro det eller ej.. :p Men e lite osäker, för ja e nog för rädd för o bli sårad igen.. Men vi får se hur det går. O vad han tycker.. Han har sagt att han också tycker om mig o hans kompis o det, men man vet ju aldrig hur seriöst det e.. :/ Men han e iallafall en helt underbar person, o jätte söt e han också för den delen :p :)
 
Haha faan vad långt det blev! :S Men då blir väl jessica glad när hon ser att det e lång! :) Om nån ens kollar in min blogg längre.. :p :s
Men hare underbart!

Ajöken :)

Kommentarer
Postat av: jessica

hallå ?! jaaag kollar in din blogg fortfarande men du skriver ju aldrig så nu vart jag glad när det va några inlägg hahah :)

2008-06-18 @ 14:52:50
URL: http://mammajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0