Äntligen drar allsvenskan igång igen!

Imorgon e det nog världens bästa söndag faktikst! Dels så drar allsvenskan igång, vilket innebär att man äntligen kan börja gå på matcherna igen! Å då menar jag verkligen äntligen! Synd bara att man inte har nån o gå med.. Så nån som vill gå på aik matcherna med mig?
O inte nog med det så e det även Life of Ryan och Scarred imorgon på tv! :)
Ja som skulle plugga hela dagen imorgon till mitt prov på måndag.. tror nog inte det blir så ändå! haha

image20

image21

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag kan gå på matcherna med dig :)

2008-04-02 @ 09:45:39
Postat av: Ellinor

vad trevligt! :)
vem e du då?

2008-04-03 @ 17:48:50
URL: http://ellektricitet.blogg.se
Postat av: Mathilda

men herregud ellinor, det är mathilda.

2008-04-07 @ 09:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0