bara för din skull amarisa

Det känns hur bra som helst.. Ja tror att mupp-gänget e 3 nu igen o inte 2 som vi varit ett tag nu tyvärr. Men tack amarisa, det känns som om du kommit tillbaka till mig o amanda igen, det betyder hur mkt som helst för både mig o amanda! Vill att du ska veta det. O hoppas du stannar den här gången så vi slipper sakna dig igen så mkt som vi faktikst gjorde. Vi behöver dig mer än du tror!

Det o(slag)bara mupp-gänget har blivit helt igen
image16
Ert stöd just nu betyder oerhört mkt ska ni veta. Vet inte om ja orkat allt utan er vid min sida.
Tack för att ja får ha er som vänner o för att ja jämt e välkommen upp till dig amanda. Går nog till dig varje dag nu efter skolan bara för o få se o prata med dig om allt o inget.
Ja älskar er två!
 


Kommentarer
Postat av: Amarisa

NÅÅÅÅW VAD GULLIGT!! :D
jag känner likadant schkogsmulle

2008-03-13 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0