föresten..

Tack alla ni som stöttat mig nu under veckan. Jag behövde verkligen det, även om ja kanske inte sa det rakt ut så betyder det verkligen hur mkt som helst för mig.

Tack så jätte mkt alla ni som vet vad ja pratar om!
Ni har en spec plats i mitt hjärta, hoppas ni vet det.

O sen tack Anders för att du var så bra på att bara lyssna igår o inte avbröt o det, utan bara lyssnade o sa vad du tyckte om allt. Ja visste att du var en fin person, men du visade verkligen en sida av dig som ja aldrig trott att man skulle få se av en kille, om ja ens visste att vissa kunde ha den sidan. Men ett fåtal killar lyckas, o du e en av dom!
Så Tack för allt du gjorde o sa till mig igår.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0