ja e tillbaka:)

japp, nu e snart lovet slut. Ja som trodde det skulle gå långsamt eftersom helgen gick så lagom fort. Men inte fan blev det så, veckan gick hur fort som helst..
Så de e lite segt, för det innebär att det e snart e skola o det innebär 4 prov bara den första veckan! Sen e det ännu närmare min 18års dag! O ja vet hur det låter, men helt seriöst så har jag nog 18års kris.. haha. Men det löser sig nog hoppas jag!:)
Men ja i veckan som gått har man hunnit med både det ena o det andra. Dels haft ett 12 timmar o 40 min OC maraton med mirran med ett avbrott på kanske max 30 min, vart barnvakt med amanda åt johan, rökfyllt deras vardagsrum, kök o hall i ett misslyckat försöka att tända en brasa (fråga mig inte hur ja lyckades!) så det blev inte direkt så varmt som vi hade tänk oss när vi blev tvungna o ha korsdrag i 3 minusgrader! Det blir inte alltid som man tänkt sig, haha spec inte när man e med mig eller!? :D
Sen han vi med en tripp till Åbergs muséum i Bålsta där johan lekte i Trasan kojan o vi åt lunch, sen han jag även med o ha en myskväll med louise i går, så hon sov över till idag.
Så nu e det bara pluggdagar kvar nu då på lovet! :/
Sen föresten så kom Jossan hem i helgen, o ja har inte insett hur mkt ja saknat henne fören vi satte oss i bilen så hon hämtade mig samma dag hon kom hem.
Så det var jätte kul:)
O sen eftersom halva jordklotet har hört det redan, så Ja, det är sant Jossan o David har gjort slut!
O snälla ring inte sönder mig nu med 100 frågor, skriv dom här då istället. Tack.
Men jaa det var nog allt ja kommer på för tillfället.
Sorry att ja inte skrivit på ett tag..

image19
Systrarna Mupp på tripp hem:)

ahhaha glömde berätta en sak!
Jossan hämtade ju mig hos amanda där, så när vi kom hem så ville hon ha hjälp o bära in alla väskor, så ja packade på mig allt ja fick på mig, o hon med. Så när vi kommer till dörren kan ingen öppna eftersom vi har både händer, armar o ben upptagna av all packning. Så vi plingar på dörren så att nån kan komma o öppna dörren åt oss, men nej, inte det för dom sov o fattade inte att det ringde på dörren!
Så det slutar med att ja får försöka öppna dörren med munnen, o när ja precis lyckats få upp den tappar jag balansen av all packning o snubblar in i huset o tror ni inte att nån jävel (JAG!!) ställt ett pat skor ivägen! Så jag flyyyger o all packning flyger runt, så där ligger ja på golvet o garvar sönder halvt mosad o Jossan viker sig av garv hon med. Så aa vad ska ja säga.. Välkommen hem till familjen Mupp, jossan! :D
O tro mig, det var inte så många som sov efter det smått annorlunda välkommnandet! haha:)

Kommentarer
Postat av: jessica

hahhha jag kan se de framför mig hahahaha x) herregud!!!!! men skulle ha viljat sett det oj oj höhö

2008-03-29 @ 21:24:28
URL: http://mammjessi.blogg.se
Postat av: jessica

hahhha jag kan se de framför mig hahahaha x) herregud!!!!! men skulle ha viljat sett det oj oj höhö

2008-03-29 @ 21:24:51
URL: http://mammjessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0