17 april

Eftersom jag, popcorn huvudet själv, glömde min mobil hos Jessica igår (hur fan man nu lyckas med det!?) Var tvungen att ta en sväng till Blåsta idag för att hämta den, så då passade vi även på att ta en sväng med inlinesen. Men eftersom Thindra inte går på dagis på fredagar satte vi henne i vagnen och drog iväg på inlinsen! haha skit kul faktiskt, lite jobbigt i uppförsbackarna bara, men lite träning sitter ju aldrig fel. :D Så vi tre tog oss en runda ner till skolan för att ha picknick i gräset som faktiskt börjar bli lite grönt :)
Bakade ju även Jessicas favorit muffins imorse, dumlemuffins. Så det blev att kalasa på nygräddade sånna. Mkt trevligt, lite blåsigt bara, men va fan :)
Sen var jag tvungen att rulla hem för min kära syster har tvingat mig att baka till henne och hennes pojkvän. Och eftersom jag e så himla snäll så ska jag göra det åt henne. Fan jag skämer bort min syster! -_-
Fast jag har ju inte börjat än, och tänkte göra sånna bullar jag gjorde till min födelsedag och sen kanske kanelbullar, så jag lär ju hålla på hela natten! Plus att jag ska göra två sorters kakor också! haha aa herregud och jag e redan dö trött! xD Men man blir ju pigg när man kommer in i köket i jo för sig :P
Just fan jag måste ju tvätta också! Så det hinner torka till vi åker imorgon. Ska ju ner till Linköping och hälsa på jossan och peter och se deras nya lägenhet, för dom har ju flyttat ihop nu för er som missat det och ville veta det. Så nu vet ni det! :P
Nej, måste fan röra på fläsket nu och slänga in en tvätt så att jag kan börja baka snart :)

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0