Bak

Ikväll blev det lite bak igen. Denna gång blev det en tigerkaka med banan och choklad och sen dumlemuffinsar. Vart jävligt gott måste jag säga, och dom där muffinsarna blev nog en favorit faktiskt tom :p
Ska ta med mig både kakan och muffinsarna imorgon för jag, jessica och thindra ska på picknick i det fina vädret imorgon. Så får se vad dom tycker :)
Annars så blir det en sväng till farmor imorgon också för att damsuga åt henne och lämna lite av det jag bakade idag också. Haha jag kommer fan övergöda henne med allt jag ger henne, var ju senast och lämnade där idag och bara någon dag innan det och så vidare. Haha men fan nån måste ju äta så att jag kan baka nytt :p För allt orkar vi inte äta upp själva här hemma, och tur är väl det ^^
Nej funderar på att dra igång TV:n, haha lät som värsta gamla bilen man fick veva igång typ. Men aja, så det ska jag nog göra och kika ett tag sen blir det att däcka í sängen till det bär av imorgon.

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0