Bilder från födelsedagen och picknick


Pappa, Amanda, Jessica och Madde


Blev bullar med vaniljkräm, prinsesstårta, dajmkakor, drömmar och sen hallonmoussetårta på kladdkakebotten. Måste tilläga att det tog mig 12 ½ timme att göra allt, och då uteslöt jag 5 saker jag hade bestämt att också göra :p Fast amarisa hade köpt Ballerinor för att jag inte han baka cookies :p haha


Men måste säga att jag vart fan jävligt nöjd med min tårta, första jag gjort också för den delen :) Så får se hur min 10:e ser ut ;)


Sen bar det av in till en pub på söder för att avrunda kvällen. hahah bästa var ju fan här när jag fick för mig att mitt glas höll på att välta så jag bokstavligen FLÖG på det med båda händerna för att rädda det ( som egentligen stod där helt oskyldig). Sen luktade jag och amanda vin resten av kvällen ;)  hahah aa herregud! xD


I tisdags blev det picknick med dom här trevliga filurerna, Jessica och Alex


Sen var Thindra med såklart! Bara för att vi e så söta! :D haha gud vad kul vi två hade det sen :p

Neej, lägger upp resten av bilderna på bdb, för det går så segt att göra det här. Visste det går segt där med, men det får jag väl leva med :p

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0