Fix o trix

Är vad min dag har bestått av. Har tvättat en del och städat på rummet lite också, men som vanligt när jag är på städhumör så räcker det aldrig att bara plocka undan allt från golvet och damsugan. Nix, så denna gång kom jag på att jag skulle gå igom HELA mitt rum! Haha e huvudet dumt får kroppen lida som jag jäms säger :p Så än sålänge har jag plockat upp allt från golvet, damsugit och rensat och fixar iordning i skåpen jag har på golvet. Sen ska jag bara rensa min garderob, sortera upp i mitt sminkbord, har blivit lite rörigt där, fixa i dom andra skåpen, damma allt, skura, byta gardiner och ja allt! Att jag aldrig kan nöja mig med att bara städa.. Fast det e väl bra det då :p Så får se när ja kommer i säng inatt :p
Har även planerat in en till bakning inatt, som blir en annan variant av banan- och chokladkaka, fast utan mandelmassa som den igår innehöll. Så nu ska jag göra en av vanlig sockerkaksmet och röra ner banan och choklad i bara. Gud nu vart jag ju sugen på att göra det på en gång.. Men måste städa lite mer först..

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0