God morgon

Vet ni hur jag vakande idag då.. Jo, av att en ambulanshelikopter flög precis över taket på huset för att sen landa en bit bort. Den landade borta vid en tjej som har ett barn på 6 månader, så hoppas verkligen att det inte har hänt honom något. Det e så hemska när sånt händer så små barn, eller alla barn över huvud taget.
Men efter att den hade landat så somnar jag om, men blir väckt igen sen. Fast den här gången var det min underbara far som gick in och satte munstycket på damsugaren i håret bara för att jävlas! Haha fy fan vad han ska få igen! xD Och mamma vägrade hjälpa mig också för den delen! Så nu smider jag mina planer mohaha :D
Nej, måste fan ta och börja fixa mig nu så vi kommer iväg i tid :)
Hörs o hej

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0