heej igen

Hundra år senare e jag tillbaka, sorry.. Vet inte varför jag inte skrivit något. Kanske inte hade nått att skriva om eller så orkade jag bara inte, kommer fan inte ihåg :p

Men studentskivan den 20:e var sjukt rolig måste jag säga! Började med att jag rulla förbi tönten för att fixa till oss och börja förkröka lite, sen anlände tillslut mesen också. Haha fy faan vad snygga vi blev sen! Mohahaha! Jag skulle vara Christina Aguilera, och dom två av tjejerna i powerpuffpinglorna. Väl framme vid insläppet för oss middagsgäster höll vi knappt på att komma in, pga alkohollukten! hahah fy faan! Jag och Amarisa vägrade som sagt slänga vinet innan vi gick in, så det blev att klunka i oss allt! Vilket kändes sen under middagen! hahahah fast så småningom gick väl det över. Sen kom resten av folket och festen var i full gång. Dansade som fan, blev as tjenis med DJ:en och fotografen. Haha sköna prickar det där :)
Sen drog allt folk förutom jag och Jessica och kanske 7 till, haha dom enda trogna!
Men riktigt lyckad kväll! :D

Sen i fredags blev det en chillkväll hos Alex och träffa lite gamalt skolfolk, mkt trevligt! Fick ett jävla slisk efter mig sen som försökte ragga på mig när vi tog en sväng till Biffen..! Ursh! Tack Jessica, för att du räddade mig, för han fattade ju inte när jag sa det själv..!

Och imorgon måste vi avliva Fia, för pappa har fått damp! Han klarar inte av henne längre! Så idag e det hennes sista dag.. Inte lika kul..! Först mormor, och nu hon! Tycker så jävla synd om mamma också, för hon tycker så mkt om henne, visst det gör jag med, men inte lika mkt som hon. Fast det brydde sig ju såklart inte pappa om..! Fan han e helt jävla omöjlig att disskutera med! Så det finns inte så mkt att göra.. :(
Så direkt efter skolan imorgon blir det att ta ett sista farväl av henne också.. kul..

Nej, nu måste jag tänka på annat! Så ehm.. aa, Mirran ska på sin första dejt imorgon, fan jag e spänd åt henne tom! haha.
Nej, nu tänkte jag rulla upp på vinden för att se om vi har några möbler som Jessica kan få. För hon flyttar ju på fredag! WOHOOO!!!! :D


Mahahah så jävla snygga vi var i måndags! xD


Jessica och jag då :)


haha älskar det här kortet! xD
Nej, vill ni se fler bilder från skivan så får ni kika in på bdb eller fb :)

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0