Hemma från linköping

Som jag skrev så drog vi ju ner till Linköping för att kolla på Jossan och Peters nya lägenhet. Så det va trevligt, riktigt jävla fin lägenhet måste jag säga! Fast kom ju ner rätt sent igår, så igår blev det mest en fika (av det som jossan hade tvingat mig att baka till henne! Fan jag skämmer verkligen bort min syster..!). Men sen idag blev det en massa jobb med att hjälpa dom sätta upp massa hyllor och sånt. Sen var pappa tvungen att dra massa kablar och sätta in nya eluttag. Gud vad skönt det e egentligen att ha en elektriker i familjen! Så medans dom jobbade på passade jossan på att massera mig, för hon håller ju på att utbilda sig så då måste hon ha masserat ett visst antal för att bli godkänd på den delen. Iaf..! Så där låg jag och fick mig en helkroppsmassage i en timme! :D Aaaaaaaas najs! :D Och Jessica, jag lyckades lura på henne att hon skulle massera dig också vid valborg då hon kommer upp igen. Tänkte att du skulle väl strypa mig annars xD
Oh ni anar inte hur sjukt god glass dom hade där nere! Dom gjorde all glass själv varje dag, så det var nya smaker varje dag. Så jag tvingade min syster att cykla så jag kunde dra en sväng på inlinsen som troget fick följa med :D Kan det bli bättre, inlines och glass i ett underbart väder? Tror inte det va! Hahahah som nån snubbe sa i mobilen utanför glassstället " ett slick sen e man fast!" ;) hahahah grabb med humor det där! Sånt gillar vi!
Sen var jag bara tvungen att utmana Peter i att sätta på sig larmstället, för han läser SMO och där ska man få på sig larmstället och luftpaketet på max 3 min och 15 sekunder. Fast han hade inget luftpaket hemma så det blev bara larmstället. Hans bästa tid var typ 2 min 57 sek och då har han ju övat några gånger. Så jag skulle testa hur bra jag var på det efter tre år i gymnasiet, inte för att det e det vi sysslar med, men nog var jag snabbast på med allt i Huddik på vår stora övning så var ju tvungen och se hur säker man var. Och mitt första försök slutade på 2 min 39 sek. Så jag slog honom på mitt första försök! :D
Fan vad jag också vill läsa SMO, måste bara ta tag i alla jävla arbeten nu så man kommer in där sen!!

Hahah vet ni vad klanten själv gjorde igår då..! xD Jag satt vid ett bord och skulle resa mig upp, så jag har kvar handen i knät när jag ställer mig upp. Sen lyckas jag klämma sönder mitt finger så mitt nagelband skrapas av och det börjar rinna blod, så där hänger mitt nagelband i en enda lång flisa! Tur som fan att det inte var nagel som fick av iaf eftersom det bara e en månad kvar till balen! Hahah stackars snubben vid borde bakom var nog ganska känslig för ni skulle sett hans ansiktsutryck! xD hahah

Juste, ni vet reg. leken där man ska hitta 001 sen 002 sen 003 osv, jag har börjat med den nu för jag såg 001 på väg hem! Så nu tycker jag att ni Jessica, Amanda och Amarisa också börjar med det så att vi e olika på vår kommande road tripp i sommar! :D
Neej nu ska jag sova hundra timmar för sent!!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Amarisa

tant, du är ju tröööööööög XD

har ju sagt att jag inte kan roadtrippa i sommar

2009-04-21 @ 18:04:10
Postat av: jessica

jaaaaaaaaag kan roadtrippa för faaan! åhh har du gjort det? xD fan va nice för jag behöver verkligen en massage :D:D:D

2009-04-21 @ 21:30:16
URL: http://mammajessi.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Men amarisa, jag skiter i om du kan eller inte, du ska med! Om vi såväl måste kidnappa dig! xD

2009-04-22 @ 00:50:11
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Amarisa

Nej, det ska jag inte för jag ska jobba heeeeela sommaren så att jag kan åka till Thailand i augusti

2009-04-22 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0