Lördag

Sorry att jag inte skrivit på ett tag, har helt enkelt inte haft tid att tänka på det :p

Men som sagt så i torsdags så skulle vi ju ta en sväng in till mormor, och roligt nog så stötte vi på Jessica i centrum innan vi åkte dit. Så hon bjöd med sig själv, så hon hakade också på in dit. Tack och lov för det egentligen.. Efter den trippen så bar det av till Bålsta igen för att ta en sväng med inlinesen. Så jävla najs det e att glida runt på dom! Älskar det! Fast ännu roligare e det nog att höra Jessicas panik när det blir en nerförsbacke eller en sväng, eftersom hon inte direkt e en höjdare på att varken svänga eller bromsa! hahahha ni ska höra och se henne då alltså! Så jääävla kul! xD Så slänger sig efter mig för att jag ska bromsa och det åt henne haha!
Sen igår vart det också en heldag ute i det underbara vädret med inlinesen, träffade även kim och micke senare på dagen och sen tittade amanda och erik förbit också! Hahahahah ni skulle sett mig alltså! Fy fan! xD Jag körde as sakta fram till Jessica och Kim, och hade precis stannat så att jag nästan precis stog still, nej då jävlar kom den en liten kant som mina hjul fastnade i, så det vart ett riktigt snyggt platt fall rätt framför dom! haha så fan ut som en planka föll typ haha! xD
Sen testa jag skejta med inlinesen på, vilket också slutade med att jag soppade marken! xD hahah fast kul var det iaf :p

Och idag allesammans är det underbart väder ute måste jag säga! Fast det får jag tyvärr (om man nu kan säga så) inte njuta av, eftersom jag ska vara inne hela dagen idag och baka det mesta tills imorgon. Eftersom det e min födelsedag då, för er som missat det ;)
Ska bli skit kul faktikst tror jag, sen så blir det första doppet i sjön sen på kvällen, som ska bli våran tradition på min födelsedag! :D Hoppas bara att det inte snöar den här gången som det gjorde förra året.. :p
Men måste säga att jag har en mycket bättre känsla nu såhär dagen innan än vad jag hade förra året innan min 18 års dag. Så det e ju skönt :)

Nej, nu blir det att baka för hela slanten! :D

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0