onsdag

Fan vad jag suger på rubriker alltså! Inte min starkaste sida direkt :p Men vet ni vad gott folk! Idag skulle jag gå på rullbandet en timme, men efter en halvtimme tröttnade jag på att bara gå så då började jag springa och gjorde det hela andra halvtimmen. Ni anar inte hur sjukt mkt jag har saknat den där känslan alltså! Dels hållen i sidan, hur man verkligen vill ge upp för man orkar fan inte, men man vill verkligen vinna över sig själv och fortsätter ändå. Hur kroppen känns dyngre och tyngre ju tröttare man blir. Men sen efter så känner man sig så sjukt mkt lättare och duktigare. Gud vad jag har saknat den kännslan! Måste verkligen göra det oftare! Sen är det fan hemskt att känns hur stor skillnad det e på ens kondis nu och hur den va under tiden man låg i och tränade hela tiden. Fan vad jag e sugen på kickboxningen nu, sen hoppas jag verkligen att jag får ett gymkort hos sjukgymnasterna när jag fyller år. För då kan jag göra klart min rehab och sen börja träna hårt som fan igen! Guuuud vad pepp jag blir! :D Finns få bättre saker än att träna! 

Annars har det väl inte hänt så mkt denna sega dag, men ikväll blir det en sväng till köket. Ska baka bananmuffins faktikst :)
Dels för att vi ska hälsa på mormor imorgon som det för övrigt bara går mer och mer utför för. Så hon kan få nått gott att smaska på när hon e på sitt tråkiga ensamma rum. Sen tyckte Jessica att jag skulle baka nått och ge dom, så får väl göra en extra stor sats så att dom får några dom med då :p
 
Så imorgon blir det en sväng in till stan för att hälsa på mormor, sen till Jessica för att göra Bålsta osäkert då vi ska ta premiär åket på inlines i det underbara vädret som jag har beställt till imorgon! :) Sen blir det nog en god kall avkopplande cider i solen! haha jävla massa förklaringar till en liten sketen cider xD Men så kan det va :p
Så får se hur tung Jessica e på inlines då imorgon, har ju aldrig sett henne åka :p Fan, kom på att jag har ju ingen broms längre till mina. Så får bli att bromsa med hjulen då, fast jag e inte helt hundra på det än. Började lära mig det förra sommaren, men det ska nog gå :) Annars har väl lite fart aldrig skadat..! ( Svara hellst inte på det :P ) haha.

Neej, nu blire bak som står på dagens lista!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: jessica

kommer fan äga sönder dig din muffprutt! äger på modärna rullskriskor! mahaha xD okej ärligt så är det jag som kommer slå sönder mig ordentligt vill jag lova!

2009-04-08 @ 22:53:08
URL: http://mammajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0