Wiihoo

Säger jag om vädret som e just nu! Så himla skönt! :D Fast har inte vart ute så mkt idag tyvär, för har vart ner hos farmor och städat och grejat åt henne. Fast det e ju också trevligt :)
Alltså fan vad jag e sugen på att åka vattenskidor just nu! Helt stört! Eller hellre wake, fast vår båt har inte tillräckligt med hästar för det.. Vilket e jävligt synd, för det verkar va nått jag skulle älska! Samma med wakeskate, fast där e det ju en fördel om man kan skejta vilket jag tyvär inte e så himmla toppen på :p
Visst man kan ju testa skim, men bara för det så har vi inte nån bra strand plus att det verkar vara så enkelt, alltså inte lätt, men fan kan inte förklara det! Men jag gillar mer när det e lite mer fart inblandad. :) Så när jag blir lite rikare så är det nog bland det första jag kommer att införskaffa mig, en bra båt! Gud jag längtar redan! :D
Tillsdess får ja väl sitta oh drömma mig bort genom youtube..

Pussen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0