boring!

Jag har sjuuukt tråkigt! Helt galet! Plus att jag e på sådär humör, segt åt mig! Ville dra till Bålsta och handla, men ingen var villig att följa med så jag kunde handla. Så det blev då ingen päronpaj för min del som jag hade velat baka.. Säger bara fan vad jag ska klara att ta körkortet! Vilken frihet! 

Men icke idag, så funderar på att ta en lång promenad med hög musik i Ipoden. Tror det kommer hjälpa mitt humör lite iaf :)

Fan, jag som verkligen ville baka. Gud vad jag tjatar om det där, vilket ovärt inlägg egentligen.. Men va fan. Alltså jag börjar funderar på om det här kan liknas med abstinens.. Kan man ha det när det gäller bakning..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0