Dag med Amanda

Det var var det blev idag.. Eftersom hon inte hade fått sin födelsedagspresent än så tänkte jag att vi kunde ha kul tillsammans och hitta på något. Så det blev en heldag inne i stan, bara hon o jag, med tre rätters (som servitören absolut inte trodde vi skulle orka! xD haha). Sen blev det bio, The proposal. Rekomenderar den stark! Får 5 av 5 toast! :D Kommer lätt införskaffa den! Så ni bör se den :)
Ohh jag har hittat en ny låt som jag knarkar sönder nu.. http://www.youtube.com/watch?v=M8OdCo0o5us&feature=related (eftersom jag och den där funktionen klistra-in-youtube-klipp-nånting-nånting inte e allra bästa vänner så får ni nöja er med länken)

Gårdagen blev ju inte precis som planerat, eller nja.. Rummet blev inte så mkt finare, men jag kom till Mirran iaf. Väl där blev jag överröst av en hel familjs pussar, kramar och komplimanger (var tydligen jätte fin i "fluffigt, vågigt hår" och mina glasögon) haha alltid lika kul att komma till dom :P
Men så det blev att sitta där och sociala med alla, sen drog jag och Mirran ner och satte oss på bryggan under stjärnhimmlen och bara njöt och pratade med vår varma choklad :)

Neej, nu ska ta mod till mig och dammsuga upp den där äckligt vidriga nattfjärilen som sitter på min sänggavel för jag ska fan sova inatt! Ska faktikst till körskolan imorgon och ta en tripp med min sjukt sköna lärare. Så bör ju sova snart, men fan inte med den vid skallen!

Fååååååååååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0