kärlek till västerås fria

Eller inte..! Börjar med att jag kommer till skolan och det första Ankan säger när hon ser mig är att spanskan som jag hade tänkt gå på är inställd (!), aa så har ungefär dom tre åren på fria sett ut hela tiden.. Så nu blir man inte förvånad längre..! Inte konstigt att typ hälften av alla oss studenter har rester kvar! Kändes seriöst som att vi gick i trean igen för det är och kommer vara så många gamla elever där.
Men så jag sätter mig och väntar på att ha möte med rektorn så att vi kan göra upp en schema åt mig och allt sånt. Men nej när jag väl fick tag på honom, och han visste att jag ville ha möte med honom, säger han att han inte har tid och att jag får göra det själv så att han bara kan godkänna det sen.. Så okej, tack.. Skolan med noll koll och allt vad den nu inte har! Visst det går ju till en viss del med att lägga in träningstider som vi har, men hur fan ska jag veta när dom kurserna jag ska läsa går då?! Aja..!
Plus att dagen börjar med att jag försov mig en stund, så vart lite stressigt. Sen när jag kommer till tågen är dom skit försenade. Tåget som skulle gå 07.34 hade inte ens kommit när jag kom vid 8, utan det kom vid halv 9 sen.. Och tåget jag skulle ta vid 8 var redan vid 8 försenat 40 minuter. Plus att pendeltågen var tvungna att sätta in ersättningsbussar. Haha vilken jävla dag egentligen! xD
Och den blev ju inte bättre när jag inte kunde börja på boxningen pga min fot! :p



Så nu gäller det väl för mig att få ihop något schema, som ändå säkert måste ändras när jag får reda på när lektionerna går!
Men fördelen är ju att jag kan vara hemma imorgon om jag känner för det, vilket jag tror att jag gör :p

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så typiskt när man kommer till en lektion och den är inställd. :S

2009-08-25 @ 23:07:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0