Kräftskiva

Skulle ju jobbat i torsdag (trodde jag iaf) så jag åker till spånga och det första Nina säger när hon öpnnar dörren är "Du är inte här för att jobba va? För det är på lördag.." Skit segt för jag var fan taggad på att jobba då! Så då var det bara att leka lite med Johan och sen rulla mot Bålsta där jag träffade Jessica, Therese, Filip, Frankl, Dennis och Acke. Haha aa herregud vad dom pojkarna höll på :p Kan ju säga att dom lekte fågel, fisk eller mittemellan med utemöblerna :p Vi kom även fram till att vi skulle parta till det på fredagen eftersom jag inte skulle kunna dricka något på lördagens kräftskiva eftersom jag skulle jobba (den här gången var jag säker :p).

Så på fredagen bar det av hem till Filip för att festa. Hade sjukt kul! Hahah men fan vad illa jag gjorde mig! xD Börjar med att jag sätter mig på badkarskanten så kommer Jessica och sätter sig i mitt knä. Ehm, aa kan säga att vi Flööög bakåt ner i skiten och skallade kaklet med bakhuvudet! Sen hade båda rejäla bulor att vara stolt för.. xD Sen "trummvirvel..." lyckades min fothelvete vika sig 90 grader när jag oh Filip skoj boxades så då lyckades man stuka foten också.. xD Fast händer ju ganska ofta egentligen med tanke på mitt ledband..

På lördagen skulle det ju vara Håbo festdag, kräftskiva och jobb för min del. Men jobbet lyckades jag slippa i sista stund (dock med en inte allt för glad chef). Så det började med att kolla på när Jolly SIX spelade sen upp till Madde och satt där hela kvällen. Sen drog vi alla ner på biffen där det var jävligt mkt folk faktikst. :)
Så det var trevligt, synd bara att man inte kunde dansa nått pga foten :/
Men det var trevligt :)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Sofs

I MISS YOU

2009-08-28 @ 00:32:51
URL: http://www.sofs.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0