Mumie?

Upptäckte nyss att min känsel på ärret och ner ner på hela smalbenet vad nedsatt.. Vurpade ju med inlinesen i sommras, och som jag alltid säger, ska man vurpa ska man göra det ordentligt :) Så jag vette fan vad som tog stryk den gången, för det känns precis som i min läpp (ni vet när en kroppsdel sover och man drar fingrarna på den, så känns det) men i läppen var det ju att dom kom åt nerven när jag opererades. Så man kan ju börja fundera på hur djupt såret på mitt smalben egentligen var..^^

Berättade det för mamma och min extremt coola upptäckt att det sticker upp ett ben ur min handled när jag böjer den ner, (men där vette fan vad jag gjort) vet ni vad hon säger då..!
"Snart får vi gipsa hela dig tror jag!"  Haha nej min mamma tycker inte alls att jag e trasig, vadå då!? xD Okej, hon är väl inte den första som säger det heller då, men aa sån är jag! hahah! :p

Ja, jag var tvungen att ta med den här raggiga bilden :p

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0