Rosförsäljning

Igår blev det släktmiddag och direkt efter det var det bara att bege sig in till stan för att sälja rosor på crusingen. Haha älskar sthlm crusing, för man träffar alltid massa gamla godingar! Vilket jag gjorde även i år :) Men iaf på vägen till pendeln så höll vi på att smälla med en långtradare som svängde ut när han verkligen inte borde ha gjort det..! Så tur som fan att jag hade skallen med mig.. Annars, aa kan ni nog räkna ut resten.
På vägen hem från stan ringde jag Filip för att se hur dom hade haft det på The voice, och det visade sig att han och två var på väg hem från sjukhuset. För det var någon som hade kastat något i ena killens huvud, då frågade den andra vem det var som kasta, så då hoppade det på fem pers på honom och slog honom. Sen när Filip såg att det stänkte blod på rutan, som var från den andra killens näsa så gick han också in. Så då kastades det en stol som Filip fick i huvudet, så det var bara att åka in och sy det.. Stackarn, har fan inte haft tur nu på sista tiden..
Så som sagt, en rätt händelserik dag det där.
 
Idag har det inte hänt så mkt, sov ju hos Jessica så var med henne hela dagen. Sen drog vi förbi Filip där alla satt och kollade på film, sen drog jag hem. Så nu har jag faktikst suttit med teorin en stund, duktiga jag. Men fan måste ju, har ju uppskrivning om inte allt för länge. 

Och imorgon blir det att träffa alexandra som jag inte träffat på över ett år och innan dess, aa jag vet inte hur länge sen det var! Så då ska vi ha picknick :) Hoppas bara vi inte blåser bort, vilket man fan gjorde idag!

Nej, sängen kallar (eller egentligen inte, men måste segt nog).

Pussen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0