torsdag

Sjukt seg dag idag måste jag säga. Började med att jag trodde jag missade tåget, för det gick 2 minuter innan det skulle gå (ja jag är inte en sån som är där 10 år innan den ska gå om det inte är dö viktigt) så jag funderar på att gå ner och sätta mig i vänthallen påm nästa tåg. Men var för lat för att ta upp tågtabellen ur fickan, så jag gick upp och kollade vad det stod istället. Gissa vad det stod där, jo att tåget inte ens hade kommit, så det var det tidigare tåget som var dunder försenat! Yeah! Ibland har man fan röta alltså! :D
Sen kommer jag till skolan, gick på spanskan steg 2 som vår rektor hade tänkt att vi skulle läsa parallellt med spanska steg 1. Hur fan han nu tänk det, eftersom man förvåntas kunna att från steg 1 på steg 2.. Aja en till underbar planering från skolans del..!
Sen var tydligen inte rektorn där idag, jag som hade tänk ha möte med honom idag istället eftersom det var omöjligt att göra schemat själv. Så det var bara bege sig till tåget efter den lika värda skoldagen som alla andra. Väl vid tåget får jag stå ut med att en SUPER DUPER FET (förlåt, men hon var enorm!) och en pini wini stå och dregla ner varandra totalt mitt på perrongen bara nån meter ifrån mig! Bonus på det var att tåget var försenat en halvtimme, suuuper kul att höra deras slaffsande i över en halvtimme..!

Väl hemma var det bara raka vägen till sängen och decka en timme innan man skulle iväg till körlektionen.. Så nu är det avklarat också.
Nu sitter jag bara och väntar på att min tvätt ska bli klar, vilket den nog borde vara nu. Så att jag kan gå och lägga mig och ha den här dagen gjord :)

Fan jag längtar redan till frukosten imorgon! Tur att det inte är allt för långt dit! :)

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0