amanda har svetsblänk

Höll på att städade och fixade på rummet när Amanda ringde vid 03.15 och inte alls mådde så bra, för hon hade fått svetsblänk när hon vart med Erik då han svettsat. Så har suttit och snackat med henne tills nu, för det började bli bättre så hon skulle försöka sova. Vilket även jag måste göra eftersom vi ska upp och kolla på Johans luciatåg imorgon i Spånga. Efter det blir det förmodligen att rulla mot kista eller något för att försöka komma igång med julklappsshoppandet på allvar.

Eftersom jag städat och grejat lite nu inatt, så har jag fått upp min adventsljusstake. Och jag verkligen älskar den! Dels så är det så sjukt vackert med sånna, och man får sån underbar känsla i kroppen, plus att den passade in mkt bättre i mitt rum än den förra. Så nu är jag lycklig! :D

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0